.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری:
بوستان ویژه بانوان در ساری احداث می شود
شهردار ساری گفت: برای ارتقای سلامت در جامعه و توسعه ورزش های همگانی، بوستان ویژه بانوان در ساری احداث می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مهدی عبوری دوشنبه در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی، امور خیریه و خیران سلامت افزود: بوستان ویژه بانوان در بهترین نقطه شهر ساری و حوالی ۶۰۰ دستگاه احداث می‌شود که به بخش سلامت جامعه کمک می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه، اگر مشارکت در بخش سلامت رخ ندهد دانشگاه و وزارت بهداشت به‌تنهایی نمی‌تواند مسائل را پیش برند، اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در اجرای پروژه‌های بزرگ بخش سلامت مشارکت می‌کند و این مشارکت درگذشته و حال بوده است.

وی عنوان کرد: برای مجموعه بزرگ ماهک هرچند نتوانستیم در کنار دوستان باشیم ولی پشتیبانی‌کننده خوبی درگذشته برای این پروژه بوده‌ایم و شهرداری ساری در پی آن است تا سلامت جامعه را افزایش و دغدغه‌های مردم را کاهش دهد و آسیب‌شناسی صورت گرفته نشان می‌دهد که

وی بیکاری را مهم‌ترین مشکل شهر ساری بیان کرد و اظهار داشت: بر اساس این مشکل برنامه پنج‌ساله و ۲۰ ساله با همکاری استادان مجرب دانشگاه‌های سراسری نوشته شد.

عبوری با تأکید بر اینکه برای رفع مشکل بیکاری راهی جز رفتن به سمت‌وسوی توسعه گردشگری نداریم، افزود: تمامی پروژه به سمت مجموعه‌های گردشگری سوق داده می‌شود تا منجر به اشتغال جوانان شود.

شهردار ساری افزود: برای اینکه این اتفاق بزرگ اجرایی شود نیاز است تا جامعه نخبگان و توده مردم همکاری داشته باشند و در بحث جامعه نخبگان حلقه‌های مشاوره‌ای را برای اجرای پروژه‌ها شکل دادیم.

وی بابیان اینکه کارهای عمرانی پیوست فرهنگی دارد، تصریح کرد: هر کاری که پیوست فرهنگی نداشته باشد نتیجه خوبی نمی‌دهد و اکنون پیوست فرهنگی با کمک نخبگان برای طرح‌ها تهیه‌شده است.

عبوری به شعار فرهنگ هم‌سطح عمران است، اشاره و اضافه کرد: این شعار را از روز اول کار در شهرداری مدنظر قرار دهیم و فقط در حد بنر و تابلو خلاصه نشود و برای مشارکت مردم در طرح‌ها نیز سرای تداوم در ساری راه‌اندازی کرده‌ایم و در این سرا به‌سلامت روان و جسم توجه شده است.

مهدی عبوری یادآور شد: آموزش مهارت‌های دهگانه، مشاوره‌های رایگان و غیره را آغاز کردیم و اکنون ۱۰ هزار خانواده ساروی عضو این سراهای تدوام شده‌اند.

وی به کاهش طلاق و مراجعه به دادگاه‌ها با راه‌اندازی سراهای تدوام در ساری اشاره کرد و گفت: در بخش مشاوره‌های جسمی و ورزش‌های همگانی نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

شهردار ساری با عنوان اینکه شهرداری در همه حوزه‌ها می‌تواند کمک داشته باشد، گفت: هرروز پروژه‌های جدید در ساری تعریف و به‌سرعت اجرایی می‌شود، امروز عمل‌گرایی از سوی شهرداری و شورا به مردم ساری اثبات‌شده است و برای توسعه ورزش‌های همگانی در پارک‌های ساری، تجهیزات ورزشی مستقرشده است.

وی ایجاد فضاهای عمومی درست و با برنامه‌ریزی درست را یکی از راه‌های کاهش آسیب‌ها و مشکلات بیان کرد و گفت: پایگاه‌های سنجش سلامت در تمامی پارک‌های ساری راه‌اندازی می‌شود./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.